silicijeva dolina 1 254 Napisano January 27, 2017 Share Napisano January 27, 2017 pred 57 minutami, alkoro je napisal: RUF s Porsche značko? Je pa zanimivo kako se bolj zazna sprememba v višini proge v primerjavi z AC, pa oba sta kao laser scan. Simuliranje vzmeti je v iR na višjem nivoju,kar se tudi odraža v sami fiziki vozila na dirkališču. Sem delal primerjavo z BMW Z4 GT3 na Nordschleife v obeh simulacijah in so velike razlike. V iR je dosti težje odpeljati progo oz jo moraš odpeljati dosti bolj premišljeno kot pa v AC,kjer ga lahko "pičiš do daske" pa ne bo problemov, le zavirati moraš predčasno. Do čim v iR so predeli,kjer ti lahko že malce preveč "pojahanega" robnika poškoduje amortizerje in si zaključil z dirko. Pred 8 urami , markop je napisal: ... @silicijeva dolina, @edgeslo: video or it didn't happened ? Hahaha kaj ne verjameš? Da imam z tem dirkalnikom probleme pri zaviranju? 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 27, 2017 Share Napisano January 27, 2017 Pred 3 urami , alkoro je napisal: Je pa zanimivo kako se bolj zazna sprememba v višini proge v primerjavi z AC, pa oba sta kao laser scan. Mislim, da je bila tega že večkrat debata. Najprej je treba nastavit isto pozicijo v dirkalniku ter enak FOV. Potem pa primerjat ... Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano January 27, 2017 Share Napisano January 27, 2017 Furam podobn FOV (samo dash) pa ni tako izrazito ... Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano January 27, 2017 Share Napisano January 27, 2017 (urejeno) Dej Štefanu to omeni Ja a se niso v IR hvalili, da vsako matico vagajo? Pol je verjetno to razlog boljšega obnašanja. Za lahe dvomim, da je kdo sploh havbo odprl. Verjetno so samo iz prometnih prepisali statistiko in gremo. Ostalo pa na pamet. So igrali na karto, da itak noben ni takega avta še nikoli vozil... Ko se pa kdo najde, da ga je in kaj napiše, pa ogenj v strehi! Uredil January 27, 2017 - Rokovnjac 2 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano January 27, 2017 Share Napisano January 27, 2017 Pred 3 urami , alkoro je napisal: Furam podobn FOV (samo dash) pa ni tako izrazito ... Jaz furam vedno z enakim FOV,ker vozim z Oculosom in je razlika med tema dvema simulacijama. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 (urejeno) No pa sem le probal tole zadevo. Bremzanje, bremzanje, bremzanje Tu se bo delala razlika se mi zdi. Potrpežljiv je potrebno bit, da se teža prenese naprej in nato se lahko konkretno bremza. Nekako so uspeli naredit ta prenos teže, ki je bil za moje pojme v AC zelo dobro narejen. Zadeva vredu. Meni se lepo vozi. Prijetno. Po moje bo hit zaradi izjemno enostavnega setupa. Par nastavitev in to je to. Zame malček preveč understeery. Morem malo rake poštimat, da bo lepše rotiral. Ko si enkrat na gasu pa hoče kar raztegnit ovinek. Je treba bit kar potrpežljiv. Jah, počasen sem bil napram drugim. FFB se mi je zdel malce mrtev. Sedaj berem, da tudi pravi avto da zelo malo informacij vozniku preko volana. Go figure... Še to. DDV pozabljen Uredil January 28, 2017 - markop 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 Škoda, da niso naredili 911R (Blancpain) ali pa 911 RSR (IMSA) bi dopolnili vrzel,ne pa da bo še ena dirkaška serija. Če bo še Ferrari prišel upam,da bodo naredili GT3 verzijo in ne GTE, ker potem pa res niso pri ta pravi. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 (urejeno) To ne bo nova serija. 911 Cup bo nadomestil RUF Cup serijo, ki je (bila) ena izmed paradnih konjev IR. Avti ki jih omenjaš pa prihajajo. Huh. Vozim Montreal. Ja definitivno so vzmetenje in gume ful izboljšali. Zadek pa je potrebno kar popravljat. Sploh ven iz ovinka zna biti nesramen. P.S: Na serverju pa Lando Norris in Ludwig Ghidi Uredil January 28, 2017 - markop Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 Jaz grem na dirko čez 5 min. Vozi se suzuka Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 pred 3 minutami, markop je napisal: To ne bo nova serija. 911 Cup bo nadomestil RUF Cup serijo, ki je (bila) ena izmed paradnih konjev IR. Avti ki jih omenjaš pa prihajajo. Huh. Vozim Montreal. Ja definitivno so vzmetenje in gume ful izboljšali. Zadek pa je potrebno kar popravljat. Sploh ven iz ovinka zna biti nesramen. P.S: Na serverju pa Lando Norris in Ludwig Ghidi Aja? Kateri? RSR? Imaš kakšen potrjen info? Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano January 28, 2017 Share Napisano January 28, 2017 Steve je nekje po forumu pisal.. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano January 29, 2017 Share Napisano January 29, 2017 2 hours ago, markop said: No pa sem le probal tole zadevo. Bremzanje, bremzanje, bremzanje Tu se bo delala razlika se mi zdi. Potrpežljiv je potrebno bit, da se teža prenese naprej in nato se lahko konkretno bremza. Nekako so uspeli naredit ta prenos teže, ki je bil za moje pojme v AC zelo dobro narejen. Zadeva vredu. Meni se lepo vozi. Prijetno. Po moje bo hit zaradi izjemno enostavnega setupa. Par nastavitev in to je to. Zame malček preveč understeery. Morem malo rake poštimat, da bo lepše rotiral. Ko si enkrat na gasu pa hoče kar raztegnit ovinek. Je treba bit kar potrpežljiv. Jah, počasen sem bil napram drugim. FFB se mi je zdel malce mrtev. Sedaj berem, da tudi pravi avto da zelo malo informacij vozniku preko volana. Go figure... Še to. DDV pozabljen Pa sej po svoje je logično da ne moreš zavor nagazit kot zmešan. Ta avto je brez ABS, brez pretiranega downforce-a in za povrh še nobene poštene teže spredaj. Jaz sem se relativno hitro navadil da ni takoj iz gasa na zavoro, ampak da je pač treba najprej gas spustit in potem počasi čedalje bolj zavirat .. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 29, 2017 Share Napisano January 29, 2017 Ja. Res je. Nekako nezno je potrebno da prednje gume dobijo nekaj "teze" in ne zdrsnejo. Cspec je bil podoben. Hehe. Super serija bo tole. W1 pa slajfa v torek. Mene spet ne bo in bom bral kako uživate. Bom dal naredit sloracing skin in ga sharal tukaj ko bo narejen. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano January 29, 2017 Share Napisano January 29, 2017 Pred 7 urami , edgeslo je napisal: Pa sej po svoje je logično da ne moreš zavor nagazit kot zmešan. Ta avto je brez ABS, brez pretiranega downforce-a in za povrh še nobene poštene teže spredaj. Jaz sem se relativno hitro navadil da ni takoj iz gasa na zavoro, ampak da je pač treba najprej gas spustit in potem počasi čedalje bolj zavirat .. Dosti folka ne zna zavirati z tem Poršom, kar se je lepo videlo,ko sem vozil na Nordschleife in Sebring,kjer je bilo kot v klavnici. Dosti prej moraš zavirati in še to lepo po pameti in potem skozi ovinek po plinu in se lepo čuti kako pnevmatike prijemajo. Moraš pa imeti primerno nastavljen FFB,ker drugače je zelo mrtev občutek na volanu. Za primerjavo: v Corvette DP imam nastavljen FFB na 19% moči in mi po 45 minutah že kar pošteno bolijo roke,pri tem poršu pa je vse skupaj nekako medlo. Če bi se moral odločati v kateri seriji bi dirkal (Blancpain ali Porsche Cup) bi izbral slednjega,ker je dosti bolj fun. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.