Paps 597 Napisano July 8, 2016 Share Napisano July 8, 2016 (urejeno) Za vsak avto posebaj lahko shraniš nastavitve, če se prav spomnim. Use custom controls al kako že Uredil July 8, 2016 - Paps Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano July 8, 2016 Share Napisano July 8, 2016 Jep tudi to drži kar je Paps napisal... sam če hočeš isti avto z dvema obročema vozit pa ti kalibracija ne gine Ta nekje pri controls je kljukica use custom controls for this car ali nekaj podobnega.... Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 8, 2016 Share Napisano July 8, 2016 O super. Hvala za INFO Citiraj Link to post
terga 402 Napisano July 9, 2016 Share Napisano July 9, 2016 Odvozu 3 dirke, že zgubu motivacijo. Za tiste bolj izkušene; A je kej boljš, ko sam plačaš 200€, pa morš potem racionalizirat zakaj je ta sim dober? 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 9, 2016 Share Napisano July 9, 2016 Tudi jaz imam več smole kot pa veselih trenutkov zadnje čase. Kot,da imajo zaposlene,da se nam zaletavajo v zadek dirkalnika. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Pred 9 urami , terga je napisal: Odvozu 3 dirke, že zgubu motivacijo. Za tiste bolj izkušene; A je kej boljš, ko sam plačaš 200€, pa morš potem racionalizirat zakaj je ta sim dober? A ni z vsako stvarjo tako? Eni so bolj nagnjeni k temu, kot drugi ... BTW, kaj ti ni všeč? Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Predobri so. To je problem Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 @terga, tle na slo-racingu edino @Patrik Flis približno lahko opiše občutke, ko prideš do PRO licence in temu primernih lig. Ti bi verjetno , če bi hotel, dokaj hitro pribremzal do tja. Je pa zadeva res draga. Če se omejiš na eno serijo, torej 1 dirkalnik, pa 6 prog plus naročnina. Po vsakem četrtletju dobiš caa. bonus ene proge. Torej čez 100€ letno. Jaz sem tam zaradi Nascarja, za road pa niti nimam časa. Če pa že, mi je bližja AC road scena. Naši člani generalno v IR road pohvalijo pred vsem organizacijo vzdržljivostnih dirk. Nekaj naših asov se je torej omejilo na vzdržljivostne dirke, veliko je road racerjev z IR 1500- 2000, kjer so dirke in crashi aka AC open serverji, kak Nascarovec se najde (saj vem, da te to najbolj žuli?), nekaj pa je slo-racerjev, ki občasno poizkusijo in iz različnih razlogov obupajo. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Hmm , mislim da si se mal uštel pri številu Pro-jev tukaj. @Marin Colak, @Konami(MNE) , Mislim da je bil @Paps tudi nosilec pro licence ... pa ziher sem se kakšnega pozabil Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Me veseli, da sem se uštel. Torej bo Alen lahko dobil konkretne nasvete. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Hehe, lahko mu ga da kdorkoli od nas Trenig, trening, trening, trening.. in tako naprej Citiraj Link to post
terga 402 Napisano July 10, 2016 Share Napisano July 10, 2016 Bom rajš ostal pri simih, pri katerih vem kaj se dogaja z zadkom avta in prednje gume niso iz paprike. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 11, 2016 Share Napisano July 11, 2016 Morda pa nimaš volana dobro nastavljenega? Jaz recimo ful dobro vem kaj se dogaja z avtom. Tudi v AC,Dirt rally-ju,rFactorju. Tudi jaz sem imel DFGT volan. Seveda je svetlobna leta za G27 in ostalimi ampak se je dalo lepo vozit. Res pa je,da ne vem kakšen je občutek,ko so gume iz paprike Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano July 11, 2016 Share Napisano July 11, 2016 Pred 16 urami , terga je napisal: Bom rajš ostal pri simih, pri katerih vem kaj se dogaja z zadkom avta in prednje gume niso iz paprike. Ja, samo pazi, da se ne nalezeš. Jaz sem od Makome AC morda zagnal dvakrat, pa R3E dvakrat. pCars pa hmmmm, enkrat. Te kar vleče ves ta comunity.... Citiraj Link to post
terga 402 Napisano July 11, 2016 Share Napisano July 11, 2016 Ja to pa itak, comunity je top, sej to se plača. Fizike zihr ne . Čeprav GT3ji in Williams se mi zdijo še sprejemljivi (razen RUF-a). Nej mi nekdo razloži kak je možno da indycar s turbo motorjem, pouhn navora in 1hp/kg nima popolnoma nič wheelspina v prvi prestavi? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.