Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

Takole gre... menjava voznikov traja 30 sec, če menjaš gume ali popravljaš avto in to traja dlje kot 30 sec se vmes naredi tudi driver swap.

Dolžina postanka je odvisna od količine goriva, koliko gum menjaš, damage avta, včasih vem da se je govorilo da še od tega kako prav se ustaviš v boksih, potem da je tudi nek algoritem, ki naredi malo dinamike pri času potrebnem za pit stop.....

Jaz kakšnih uradnih pojasnil iz strani IR nisem našel, pa sem tudi skoraj prepričan da ne obstajo... Čas bi že bil da IR naredi neko uradno dokumentacijo vseh features ki jih ima namesto non stop nekih novih avtov :D

 

 

Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Ja, optional repair je že part of that, pa čiščenje stekl. Pri zaviranju pred pitom sem tudi že marsikdaj pustil kako sec. Če pa zgrešiš pa tri...

Včasih menjajo samo levi ali desni par gum.

Link to post

Tudi jaz odpeljal super napeto dirko v Monzi.

Kvalificiral sem z P11. Dirka pa nepričakovano P8 v 2/7 splitu in to z Z4, ki tukaj ni najbolj konkurenčen. V bistvu skozi braniš pozicijo. Končal bi tudi P7, vendar so nekomu v zadnjem krogu popustili živci... Avta nisem hotel menjat, ker sem se odločil, da bom sezono odpeljal z Z4 in pridejo dirke, ko moreš pač omejit škodo, če temu lahko tako rečem. 

 

Link to post

Ker sem imel dokaj OK setup za Audija sem se določil, da na zadnji dan Monze odpeljem eno BSS dirko.

Q: Občutek kar v vredu, stabilen setup ni bi pa najhitrejši (premalo psi). 
P11, pred mano 9 Mclarnov in en Porsche o.O 

R: Previden v prvi ovinek kjer so se razsuli trije McLarni. Tu se vidi da gredo vozniki veliko bolj na nož.
Po prvem krogu P8, prehitim enega McLarna, potem pa se je začel draft vlak P4-P7. Skoraj celotno dirko vozil zadaj, ker ni bilo pogojev, da prehitim McLarna.
Po ravnini gre brez zavetrja enako hitro kakor Audi z. [buzara]

Na koncu je spet do izraza prišel nežen setup do gum, saj sem imel boljše izhode in zaviralne poti kot McLaren pred mano (Ostalo je še 89% gume na najbolj obrabljeni gumi spredaj levo).

Tri kroge pred koncem enega od njih zanese v Parabolici. Naslednji krog naredim potezo na Mclarna, ki me je spet zadel v zadek kakor že enkrat pred tem, s to razliko, da je dobil bug in njegov avto je obrnilo na streho [iz]. Predzadnji krog vozim za Porschejem, ki me je preskočil v boksih.
Zakaj je kmalu postalo jasno saj je moral spet doliti gorivo :D.

Zadnji krog na veliko dohiteval P3, ki je očitno imel fuel save mode. Tako da spet P4. Najboljši od ne McLarnov :P 

p4.jpg
 

Uredil - alkoro
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...