mancSLO 1 945 Napisano February 25, 2016 Share Napisano February 25, 2016 Še nekaj o sinočnji Atlanti enduro: Tu je pa bilo do 110 kroga šest rumenih se mi zdi, zadnjih 52 pa brez. Sem eno vožnjo skozi boxe šenkal, ko sem svoj PIT zgrešil. Verjetno, če greš v boxe pod rumeno, ne izgubiš nič, če greš pa med dirko, pa pač krog, dva? Kaj pa tisti, ki pod rumeno ne gredo v box. A pridobijo kaj, krog morda? Pa moram Bandicam nastavit. Vse nekaj migeta: 1 Citiraj Link to post
urhpi 5 Napisano February 25, 2016 Share Napisano February 25, 2016 Pod rumeno v boksu težko izgubiš krog, razen če maš daljše popravilo. Med dirko pa seveda takoj dobiš krog ali dva odvisno od dolžine steze Pod rumeno ne moreš pridobiti kroga, razen če si lucky dog - prvi ki zaostaja krog ali več. Lahko pridobiš par pozicij, ki pa jih na restartu kmalu izgubiš zaradi starejši gum. Je pa seveda odvisno kako pogosto so rumene, kako dolgo zdržijo gume in koliko je še do konca. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Ste videli posnetek ob 1:00, ki ga je prilepil @Paps. Marbels pa to.. Poleg tega se mi zdi to DX11, če recimo prevrtite na 6s je tisti jutranji efekt. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Pri takšni količini denarja,kot ga imajo bi to lahko bilo realizirano že pred 6.leti (grafične detajle in dnevno nočni cikli mislim). Drugače pa je danes 12h Bathurst. Ali bo kdo vozil? 1 Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Jaz mislim, da so predolgo vztrajali z DX9. Je pa ena stvar. Veliko denarja je šlo v proge in licence. Skenirane proge niso poceni. In pa seveda njihova infrastruktura, ki pa vsi vemo da je TOP. Sicer pa mislim, da tolk bogati pa spet niso Stroške mislim, da majo kar velike. 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 (urejeno) Dobro, da imajo konkurenco sicer bi še kar vztrajali na DX9. Tudi druge stavri bi zostajale. Tako so pa primorani delat in investirat. Če ste poslušali intervju, so povečali kapacitete na ~50 zaposlenih, nove pisarne in praktično ves dobiček reinvestirajo. Sej, roko na srce zadnjih 8 mesecev res delajo. Detalji s katerim naredijo avto so top. Stroški ja. FR2.0, ki pride zdaj ven meda testirajo RL vozniki. To vse stane. Ko naredijo dež in dnevno nočne cikle lahko po moje drugi spakirajo. Obeta se tudi res dober collision model, saj bodo vključili celoten track in ne samo avto. Uredil February 26, 2016 - MarkoP Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Kako lahko pregledujejo vse file reporte, če jih sploh. A si obveščen, kakšna je razsodba sodnikov, npr.? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Te obvestijo ja, če se prav spomenm. Jaz sem samo 1x dal report, ko me je en v ogrevalnem krogu vrgel s poleja. Drugače pa praktično vse incidente, ki niso res namerni ali plod res velike neumnosti dajo pod racing incidente. Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano February 27, 2016 Share Napisano February 27, 2016 Še no stvar bi dodal. Sedaj ko bo DX11 kmalu standard, mislim da bo potem dan-noč cikel prišel prej. Ko bo enkrat dokončno DX11 postavljen se zna zgodit, da bo delo na tem potekalo hitreje. #flashingheadlights Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano February 27, 2016 Share Napisano February 27, 2016 Zelo zanimivo se mi zdi dejstvo,da ponavadi proizvajalci iger ob prehodu na nov DirectX12 API dejansko izdajo novo igro,tukaj pa bo vse skupaj samo posodobljeno. Seveda je logično,saj se podaljšujejo licence in je čisto drugačen pristop kot pri ostalih igrah,simulacijah. Prehod iz Dx9 na Dx11 je zelo velik preskok v grafičnih detajlih. Se pa mi zdi malce čudno,da niso prešli kar na Dx12,glede na to,da se je le ta predstavil z prihodom novega operacijskega sistema in ne bo potrebe po menjavi grafičnih kartic,če le te ustrezajo merilom in so na spisku,ki to grafično knjižico podpirajo. Ne vem v čemu je finta,ampak oni že vedo. Se pa kar malo bojim kako bo ta prehod vplival na večino strojne opreme,saj nekatere proge so že sedaj dokaj slabo optimizirane (recimo Nurburgring GP in šlajfa). Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano February 27, 2016 Share Napisano February 27, 2016 Kot sem sam opazil v videu od ISR (Mercedez GT3), je po vsej progi imel konstantno od 180-200FPS. Kar se tega tiče, je stvar še boljša kot DX9. Tako da jaz se nebi bal. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano February 27, 2016 Share Napisano February 27, 2016 Ja,dejansko je Dx11 prinesel tudi optimizacijo,kar sem čisto pozabil Torej igre,ki smo jih poganjali z enako strojno opremo z Dx9 in nato z DX11 je prinesel bolj tekoče predvajanje,več FPS-a in seveda več detajlov. Edini problem,ki je nastal zaradi prehoda iz Dx9 na Dx11 je bil takrat obvezna menjava strojne opreme,kar pa sedaj definitivno ne bo več problem,saj si že večina lasti grafikulje,ki podpirajo Dx11. Recimo primer enega starega testa: Torej skrbi za še večji padec FPS-a (kot sem sprva sklepal) na tej progi dejansko ne bo. No,še vedno pa se mi poraja vprašanje zakaj ne Dx12? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 28, 2016 Share Napisano February 28, 2016 Verjetno veliko uporabnikov iRacinga še vedno uporablja starejše grafične kartice. Poleg tega so verjetno na DX11 začel delat že pred izidom DX12. Pomoje rabiš kar nekaj časa, da prestaviš celoten engine iz stare na novo tehnologijo. V marsikaterrm pogledu je najbrž še težje, kot če bi šli na novo delat. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 28, 2016 Share Napisano February 28, 2016 Po moje je folk šel naprej z grafičnimi, čeprav je IR ostal malo zadaj. Sej so še kej drugega probali, ki je zahtevalo DX11. Kar se tiče dnevno nočnih ciklov je po moje 1/2 dela bila narejena že pred DX11 in sicer lani, ko so uvedli dynamic track in realistic weather, ki delata v tandemu. In to je pravzaprav predpogoj za dnevno-nočne cikle. DX11 je zgolj grafična prezentacija tega, kar engine v bistvu (najbrž) že zmore. Jaz mislim, da nismo daleč stran. Tudi preview s strani ISRtv prikazuje, da vbistvu grafično obvladujejo različne faze dneva. Kar ostane je to povezat v celoto. Drugo je pa dež. Tam spet po moje ni tako hudo, saj dinamični track surface imajo, DX11 tudi. Kar ostaja je model gum, saj je za dež popolnoma druga zgodba. Če se bo IR tega lotil se bo lotil celovito, kot vse do sedaj. Ne bodo to zgolj kapljice, ki drsijo dol po ekranu ampak bodo najbrž tudi luže in razni efekti povezani z dežjem. Še muhe, ki letijo okoli bodo simulirali njabrž FR2.0, ki prihaja obeta veliko. Kar dobro sprejeta zadeva po odzivu sodeč. "FR2.0 2K" hosted prvenstvo je že napovedano poleg public eventov. Upam, da so jo zadeli. Ne izdajo pa nič "teaserjev". Lumpi. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano February 28, 2016 Share Napisano February 28, 2016 Kolikor spremljam uraden forum imajo uporabniki iRacinga ne samo dobre PC-je ampak odlične (poglej temo,kjer uporabniki predstavijo svoj sim plac),ker jih večina poganja to simulacijo na treh monitorjih in zelo dosti jih uporablja OR (sem bil kar presenečen koliko iR dirkačev ga uporablja +,da jih ima zelo veliko ljudi tudi novega prednaročenega). Torej,dvomim,da še kdo uporablja grafične kartice,ki podpirajo samo Dx9,kajti skoraj si upam trditi,da tako dolgo ne bi vzdržala nobena,sploh pri intezivnem igranju, če pa že bo pač počasi moral razmisliti o nadgradnji Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.