Skoči na vsebino

Sezona 1 [2011]


Recommended Posts

Nekaj je to, da se ti nekdo umakne, ker si precej hitrejsi. Drugo pa je ko si ti malenkost hitrejsi in vozis 5 krogov nekoku za ritjo, cakas kdaj bo naredil napako, da se prerines v ospredje (ker te je pac nekdo zbil v prvem krogu in mislis da imas pravico biti v ospredju) in se potem cijazis sekundo pred njim.

Kot sem za napisal - vem da so bli taki primeri na tej dirki. Morate pa vedt, da bojo lahko tut taki primeri kot ga navajam zgoraj in v tem primeru se mi tako prehitevanje ne zdi posteno, zato morajo biti pripravljene neke sankcije.

Link to post
  • Odgovori 318
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ma pozabite že na te avtke. Če se že organizira prvenstvo, naj to bo Prvenstvo. To pomeni spodobni dirkalniki. Sem že pred časom rekel, da se bo folk naveličal teh nezanimivih avtekov, no vsaj jaz sem

Ne vem, dirkanje je dirkanje in tudi ce si krog zaostal... jaz se nikjer v življenju nisem videl pravila da zaostankar ne sme dirkat z voznikom pred seboj če je hitrejši... Po tej logiki v Le Mansu 24

Če ti ne predstavljajo nobenega izziva, kako to, da nisi zmagal nobene dirke? . Sicer pa bolj kot je osnovno, bolj smo si dirkači blizu in bolj zanimivo je vozit. Meni je lepo, če dirkam z avtom, ki g

Ne vem, dirkanje je dirkanje in tudi ce si krog zaostal... jaz se nikjer v življenju nisem videl pravila da zaostankar ne sme dirkat z voznikom pred seboj če je hitrejši... Po tej logiki v Le Mansu 24h ne bi nihče več prišel nazaj v isti krog. Po moje tam dirkajo normalno, kot da sta v istem krogu. Res da je to spet poseben primer, vendar če je zaostankar hirejši od voznika spredaj pač normalno dirka z njim. Seveda drugo je da se gre na silo zapletat v neke boje če imajo ljudje spredaj že svoje boje.

Tisto da "misli da ima pravico bit v ospredju" mi je sploh malo leva... normalno da če dirkaš maš pravico dirkat... in če si hitrejši maš pač pravico prehitevat. Jaz res ne vidm kje je problem in kaj je tist v vodilnem krogu tako posebnega da je zaščiten zdaj kot medved. Torej če bi Vettel zajeb. se zvrtel in šel v bokse ter prišel nazaj za Looisa +1L ga ta ne sme več prehitet... Ne rabi ga spustit, torej mora "oddirkat" za prostor.

To zveni, kot da če dirkamo vsi v istem krogu je kul da prehitevaš, čim si pa po taki ali drugačni situaciji +1L pa bog ne daj da sploh pomisliš da bi prehiteval kljub temu da si 1+s/krog hitrejši. Bolje potem da rečemo, čim boš dohiten za 1 krog od 1. voznika boš kar zavil v bokse in odnehal... pa bo bil to nek Death Match. Normalno pa da se smatra, da mora bit prehitevalni manever v vsakem primeru "čist", pa nima veze če si +10L zadaj ali pa +0,1s.

S tem pravilom se je v bistvu naredilo, da je čista dobra volja človeka pred teboj če te spusti nazaj v isti krog, sam ga praktično ne smeš prehitet, ker ne rabi niti branit pozicije niti kriv ne bo v nobenem primeru za trk, slednji pa bo dobil DQ?!? Če uvidi da je bolje da ga spusti naj ga spusti, če misli da je z njim bolje dirkat naj dirka. Ne vidim pa logike da je voznik +1L avtomatično obsojen na vožnjo za nekom. To ni dirkanje...

Problem je očitno, ker se pri nas v glavah preveč gleda na tiste zaostankarje, ki so dejansko slučajno 1 ovinek hitrejši in bi na vsak način mimo, ga spustiš naprej te pa začne bremzat ker pogrunta da ne zna sam spredaj vozit. Kot prvo vidim da pri nas ni ravno počasnih voznikov in drugo, ne more bit to zdaj merilo za vse po vrsti.

Sej nima veze in mi je v končni fazi vseeno kako je, tako da ne rabi nihče zamirit. Samo razlaganje nekih pojmov in prebirokratizacija osnovnih pravil mi pa pač ne gre skupaj in sem rekel da delim svoj 1 cent z diskusijo.

PS: Tomaž je pametno zbrisal cel esej men pa žal ni ratalo :P

  • Upvote 3
Link to post

Ker sem prevajalec, vedno še enkrat ali dvakrat preberem vse za sabo in pol že vidim argumente in kontra argumente in ne vem kaj... tolikokrat hočem kaj komentirat na rtvslo in že napišem mini forumski esej, preberem, pomislim koliko ljudi me bo oblajalo in samo zaprem vse skupaj :D

iRacing je pač problematičen glede tega, ker ima konkreten damage model in so posledice hitro tu. Na silo se res v nobenem primeru ne da mimo, kaj še v situaciji "jaz bi se pa odkrožil od tebe pa še hiter sem".

Naj so pravila taka ali drugačna... jaz upam predvsem na fair play voznikov - da se sami zmenimo na progi.

Pa še primer za konec... če bi se slučajno kaj podobnega, kot se je meni, zgodilo Papsu in bi ga zagledal v ogledalu s krogom zaostanka, bi samo spustil gas in ga spustil mimo, ker vem da je to najbolj pametno za oba. Če bi bil kdo bolj "v mojem rangu", bi pa počakal minutko/dve in preveril, če je resen ali je mel samo srečo v 3 ovinkih.

No, pa je na koncu še moj esej padel, s tem da sem zdaj že prišel iz službe in se je tudi glava ohladila in je manj grrrr woof woof ampak bolj modrostno usmerjen :D

Pa čisto za konec... prav pozabil sem kako se da uživat v iracingu in taka slovenska liga je pravi cukrček. Z veseljem pričakujem naslednjo dirko :)

Link to post

Hehe tole se pa ne poleže nikako... vem jaz rešitev... skenslajmo Fast Tow pa bo mir... :P

Če nebi bilo tega Fast tow-a potem do takih situacij sploh nebi prišlo in tega smo že navajeni iz ostalih lig. Nikjer še nisem vozil kjer bi ti po boksih zrihtal da je avto kot nov.

Imata pa Tomaž in Rok po svoje prav, čeprav ima vsaka zgodba 3 plati... moja,vaša in resnica :P:D

Link to post

Hehe...pridem iz službe pa 500 novih postov :D

Bom še jst moj lonček pristavil....to da ne smeš nazaj v krog prehitet je itak neumnost, ki je Murnu bila žal takoj, ko je napisal post. Se mi zdi, da je bolj imel v mislih, da ga ne ogrožaš, kot pa ne prehitevaš.

Drugače pa lahko tako zadevo konkretno izkoristiš sebi v dobro. Če vidiš, da je za tabo hitrejši voznik (pa če zaostaja za krog ali ne), ti pa se boriš ze višjo pozicijo, ga preprosto spustiš naprej in tako problem predaš na voznika pred seboj. Vsi dobro vemo, da ko se dva voznika bojujeta za pozicijo, postaneta veliko počasnejša od ostalih. Velikokrat se zgodi, da se zaradi živčnosti naredi tudi kakšna napaka. V najboljšem primeru se oba po kratkem času sama "odstranita", v najslabšem pa boš še vedno lahko prehitel voznika pred sabo, če je počasnejši.

To "taktiko" sem že parkrat uporabil in se je zelo dobro obnesla. V WTCC sm recimo Apata spustil naprej in je tako upočasnil 3 voznike pred mano.

  • Upvote 1
Link to post

Res je...pa še, ko ga spustiš naprej, ti voziš v zavetrju in si posledično tut ti mal hitrejši. Tako maš še malo večje možnosi, da (s pomočjo) ujameš voznike pred vama. [it]

Link to post

Ne vem, saj se popolnoma strinjam z vami, ko pomislim, da bi bil jaz v tej situaciji - krog zadaj. Ne vem zakaj obstaja potem modra zastava... Zakaj se mora za krog zaostali umaknit v (zdej bom dal zelo slab primer, ker F1 zelo ne maram) F1 po treh modrih zastavah, drugače dobi drive-through. Če toliko zaostajaš, se od tebe pričakuje, da se odmakneš od boja za vrhunsko uvrstitev, saj nekako nisi več "in contention", če že toliko zaostajaš. Sem gledal že kar dosti dirk, vendar se (razen na endourance dirkah) ne spomnim, da bi za krog zaostali dirkači prehitevali nazaj.

Dejansko je res, kar je Marko N. napisal. Sedaj mi je žal, da sem karkoli omenil. Verjetno teh problemov ne bomo več imeli ali pa vsaj zelo redko, je pa fajn, da je neko pravilo, ki ga bomo nekako poskušali upoštevat, če pride do kakšne sporne situacije.

Sicer pa kot bi mAxL reku: pravilnik ste si prebrali preden ste se prijavili v prvenstvo, tam pa piše, da ima organizator zadnjo besedo. Basta.

Link to post

Modre zastave so za tiste, ki so tolk počasni, da jih nekdo dohiti za krog, tle pa se pogovarjamo o tem, da nekdo izgubi krog iz drugih razlogov (popravilo avta) in je ta, ki zaostaja za krog hitrejši od tistega, ki je krog pred njim

Link to post

1. Lime Rock Park: Full Course [2011]

limerock-race.png

limerock-q.png

limerock-lapgraph.png

KAZNI:

  • Zaradi št. incidentov:

    Matjaž Murn -> +10s
    Marko Mejak2 -> +5s
    Evgen Zagar -> +10s
    Rok Prosen2 -> +15s
    Tomaz Erzen2 -> +5s
    Ale Kurent -> +15s
    Bostjan Dolinar -> +5s
    Luka Jeric -> +15s
    M. Bonca -> +5s

    • Zaradi prijav:
    • Prijav ni bilo.

      Končni rezultat:

      1. A. Papler

      2. G. Trstenjak-02.416

      3. J. Pancur-20.213

      4. M. Mejak-22.549

      5. S. Prosen-27.635

      6. M. Murn-31.416

      7. M. Vajt-57.283

      8. M. Mejak2-59.061

      9. E. Zagar-64.711

      10. R. Prosen2-1 L

      11. T. Erzen2-1 L

      12. A. Kurent-1 L

      13. B. Dolinar-2 L

      14. L. Jeric-3 L

      15. M. Bonca-22 L

      16. M. Novak-30 L

Uredil - Matjaž Murn
  • Upvote 2
Link to post

Jest mislim, da vsak pri sebi nadzoruje dirko in gleda na kateri poziciji je in kaj se dogaja okoli njega. Če se v tem primeru od zadaj približuje +1L zaostankar se tudi (predno pride do tebe) vidi da je hitrejši in kaj je poroblem takega spustit naprej (če se ne boriš z nekom spredaj). Naj gre naprej, ker ima še cel krog da te ulovi za pozicijo. Tako kot je nekdo napisal, na ravnini popustiš in gre naprej in je stvar rešena. Ne sme pa +1L prehitevat na silo.

Mogoče bi pa tukaj lahko pustil pogovor med dirko?

Link to post

Da se premaknemo naprej od te debate (nove teme pa zaenkrat še ni)... ker nisem mel časa "podaljšat" f1, sem se malo spravil vadit Okayamo short in prilezel do 1:01.8. Je pa bil krog z dosti rizika, pa še lufta je bilo nekaj. Na dirki pa ni šans, da vozim tako hitro :)

Link to post

okayama-banner.png

Datum dirke: 30.10.2011

Potek dirke:

19:30 - Trening (60 min)

20:30 - Kvalifikacije (30 min)

21:00 – Dirka 1 (30 min)

21:45 – Dirka 2 (30 min)

Fixed setup: baseline

Pomoči: Ničesar razen clutch assist.

Fast tow: 1

Ime strežnika: slo-racing.com Mazda MX-5 Cup prvenstvo

Geslo: sloracingmx5

okayama-short.png

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...