Skoči na vsebino

Sezona 1 [2011]


Recommended Posts

Standardna pravila prvenstva

To so standardna pravila in procedure za prvenstvo, ki ga organizira SloRacing. So osnova okrog katere bo potekalo SloRacing iRacing MX-5 Cup prvenstvo. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba

Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb prvenstva med samim potekom. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava

Za prijavo v prvenstvo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Prebrati mora pravilnik
  • prijava je potrebna z imenom in priimkom, ki ga uporablja v simulaciji iRacing.
  • poleg prijave mora poslati tudi svoj »customer ID«.

    S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu.

    Svoj »customer ID« najdete tako, da v iskalnik članov iRacinga vpišete svoje ime, ko ga iskalnik najde, kliknete na povezavo. V naslovni vrstici se vam izpiše URL, ki zgleda nekako takole: »http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=[TvojCustomerID]«

    Prijavo pošljite na matjaz.murn@slo-racing.com, rok za prijavo je 10.10.2011

    2 Organizacija in potek lige

    2.1 Koledar dirk
    Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva.

    2.2 Urnik dirk
    Urnik bo predhodno objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo urnika izboljša potek prvenstva. V osnovi naj bi potekal po teh smernicah:


    19:30 - Trening (60 min)
    20:30 - Kvalifikacije (30 min)
    21:00 – Dirka (30 min)


    Na drugi dirki bo najboljših osem uvrščenih začelo v obratnem vrstnem redu.

    2.3 Točkovalni sistem
    Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji.

    Točkovanje:
    1. mesto: 10 točk
    2. mesto: 8 točk
    3. mesto: 6 točk
    4. mesto: 5 točk
    5. mesto: 4 točke
    6. mesto: 3 točke
    7. mesto: 2 točki
    8. mesto: 1 točka
    Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

    2.4 Neuradne barve avtomobilov (skini)
    Lastne barvne sheme so dovoljene in zaželene. Kdor bo imel lastno barvno shemo, naj se registrira na spletni strani tradingpaints.com. Barvno shemo naloži in povezavo pošlje na matjaz.murn@slo-racing.com. Zadnji rok za oddajo je 15.10.2011

    3 Pravila
    Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati naslednja pravila. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, se bo direkcija dirke odločila za kazni le-teh voznikov.
    Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil, ampak v sigurnosti so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. Dirkači morajo za vožnjo skozi bokse uporabljati PIT LIMITER (oziroma max. vožnja skozi bokse je 100km/h) in upoštevati rdečo luč pri izhodu iz boksov.

    3.1 Splošno obnašanje
    Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili.
    Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na pisto po izletu iz nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

    3.2 Pravila igre
    V ligi se bodo upoštevala tudi pravila simulacije iRacing.

    3.3 Prehitevanje
    3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah
    Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bojo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
    Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.
    Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko spredaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.
    Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili težkemu kontaktu.

    3.3.1 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog

    Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

    Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. Kazen za trk v taki situaciji je diskvalifikacija.

    3.4 Rezanje ovinkov
    Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za kaznovanje se uporabljajo sankcije simulacije.

    3.5 Zastave
    Vozniki se morajo držati obvestil zastav ki se jim jih pokaže. Pomen zastav:
    Rumena zastava: Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju, kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč. Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano.
    Modra zastava: Hitrejši voznik se ti bliža od zadaj. Pusti ga prehiteti brez upiranja. Počasnejšemu vozniku svetujemo, da pusti hitrejšemu vozniku pravilno prehiteti z dovolj prostora in predvsem varno. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost, da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštljivo ter športno. Oba vozita dirko in nihče ni bolj pomemben od drugega, tudi če gre za vodstvo. Povzetek: modra zastava > umakni se iz poti hitrejšega.
    Črna zastava: si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s STOP & GO, ker pomeni da se moraš takoj vrniti v bokse in prestati kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava STOP & GO, se po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko.

    3.6 Izhod iz boksov
    Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

    3.7 Postanki v boksih
    Med postanki morajo vozniki voziti po omejitvah. Če presežejo omejeno hitrost, sledi sankcija. Upoštevajo se sankcije simulacije iRacing.

    3.8 Pogovarjanje
    Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke, ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijah in sami dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu tekme ob pravilni uporabi.
    Med kvalifikacijami in na treningu je pogovor dovoljen.

    - sporočila za dobrodošlico ("hi", "hey", ... karkoli v tem smislu dokler je kratko in diskretno, vendar brez spamanja)
    - "peljem v bokse"
    - "zapuščam bokse"
    - "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo
    - "prehiti me", je dovoljeno tudi z dodanim imenom voznika
    - "POZOR!!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo zrinil

    Voznikom predlagamo da si sporočila prednastavijo v quick-chat razdelku v igri.
    Če bi voznik želel povedati KARKOLI drugega naj počaka dokler se del dirke (v katerem je pogovarjanje nezaželeno/prepovedano) konča. Vse voznike naprošamo da se tega držijo ne glede na to ali je velika ali majhna stvar. V končni fazi nihče ne želi biti zmoten med vožnjo kar bi imelo za posledico kakršnokoli nesrečo v majhni ali večji obliki.

    3.9 Incidenti in kazni
    Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!). NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. V poročilu navedi imena vpletenih voznikov, številko kroga in čas, ko se je incident zgodil ter kratek opis le-tega. Nepopolna poročila se ne bodo obravnavala.
    Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.
    Simulacija iRacing zbira poročila tudi o iRacing incidentih:
    • Vožnja izven proge: 1x INC
    • Izguba kontrole nad vozilom: 2x INC
    • Rahel trk oz. trk z objektom ob progi: 2x INC
    • Težji trk z drugim udeležencem: 4x INC

      Sankcije bodo sledeče:

      • 0x-10x INC -> ne bo dodatnih sankcij
      • 11x-15x INC -> dodatnih 5 s h končnemu času
      • 16x-20x INC -> dodatnih 10 s h končnemu času
      • 21x-25x INC -> dodatnih 15 s h končnemu času
      • več kot 25x INC -> diskvalifikacija
      • Incidenti simulacije se bodo obravnavali posebej in ločeno od incidentov, ki jih prijavijo vozniki posamično.

        3.10 Odsotnost

        Odsotnost je potrebno najaviti na forumu vsaj 30 minut pred dirko, v kolikor se nenapovedana odsotnost ponovi 2x, je voznik izključen iz prvenstva. Prav tako se napovedana odstotnost sešteva; največ napovedanih odsotnosti je 4.

        Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

        1. Uradni opomin : naslednja kazen bo strožja

        2. Odvzem točk : odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

        3. časovna kazen : dodan dodaten čas h končnem času

        4. Diskvalifikacija na dirki : diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek

        5. Diskvalifikacija v ligi : voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

        6. Stop & Go kazen : voznik se mora zapeljati v bokse in prestati kazen. Opravljena ne sme biti skupaj s postankom v boksih (menjava gum, dolivanje goriva, popravilo vozila) - kazen je izrečena v igri

        7. Drive-Through kazen : voznik se mora peljati čez bokse s hitrostjo omejeno v boksih ter se ne sme ustaviti na njegovem rednem/izrednem postanku

        4 Koledar dirk

          [*]16.10.2011 - Lime Rock Park: Full Course

          [*]30.10.2011 - Okayama International Raceway: Short Course

          [*]13.11.2011 - Summit Point Raceway: Short Configuration

          [*]27.11.2011 - Mazda Raceway Laguna Seca

          [*]11.12.2011 - Charlotte Motor Speedway: Road Course

          [*]22.1.2012 - Okayama International Raceway: Full Course

          [*]5.2.2012 - Summit Point Raceway: Long Configuration

          [*]19.2.2012 - Lime Rock Park: Chicane

          [*]4.3.2012 - Circuit de Spa Francorchamps

          [*]18.3.2012 - Okayama International Raceway: Short Course

          5 Organizator prvenstva

          Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Uredil - Matjaž Murn
  • Upvote 2
Link to post
  • Odgovori 318
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ma pozabite že na te avtke. Če se že organizira prvenstvo, naj to bo Prvenstvo. To pomeni spodobni dirkalniki. Sem že pred časom rekel, da se bo folk naveličal teh nezanimivih avtekov, no vsaj jaz sem

Ne vem, dirkanje je dirkanje in tudi ce si krog zaostal... jaz se nikjer v življenju nisem videl pravila da zaostankar ne sme dirkat z voznikom pred seboj če je hitrejši... Po tej logiki v Le Mansu 24

Če ti ne predstavljajo nobenega izziva, kako to, da nisi zmagal nobene dirke? . Sicer pa bolj kot je osnovno, bolj smo si dirkači blizu in bolj zanimivo je vozit. Meni je lepo, če dirkam z avtom, ki g

Prijava

Za prijavo v prvenstvo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Prebrati mora pravilnik
  • prijava je potrebna z imenom in priimkom, ki ga uporablja v simulaciji iRacing.
  • poleg prijave mora poslati tudi svoj »customer ID«.

    S prijavo voznik avtomatsko potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu.


    Svoj »customer ID« najdete tako, da v iskalnik članov iRacinga vpišete svoje ime, ko ga iskalnik najde, kliknete na povezavo. V naslovni vrstici se vam izpiše URL, ki zgleda nekako takole: »http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=[TvojCustomerID]«

    Prijavo pošljite na matjaz.murn@slo-racing.com, rok za prijavo je 10.10.2011

    Koledar dirk

    • 16.10.2011 - Lime Rock Park: Full Course
    • 30.10.2011 - Okayama International Raceway: Short Course
    • 13.11.2011 - Summit Point Raceway: Short Configuration
    • 27.11.2011 - Mazda Raceway Laguna Seca
    • 11.12.2011 - Charlotte Motor Speedway: Road Course
    • 22.1.2012 - Okayama International Raceway: Full Course
    • 5.2.2012 - Summit Point Raceway: Long Configuration
    • 19.2.2012 - Lime Rock Park: Chicane
    • 4.3.2012 - Circuit de Spa Francorchamps
    • 18.3.2012 - Okayama International Raceway: Short Course
    • Urnik dirk

      19:30 - Trening (60 min)

      20:30 - Kvalifikacije (30 min)

      21:00 – Dirka (30 min)

      Točkovanje:

      1. mesto: 10 točk

      2. mesto: 8 točk

      3. mesto: 6 točk

      4. mesto: 5 točk

      5. mesto: 4 točke

      6. mesto: 3 točke

      7. mesto: 2 točki

      8. mesto: 1 točka

      Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 75% celotne razdalje dirke.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Prijavljeni vozniki:

  1. Matjaž Murn
  2. Mitja Bonca
  3. Saso Prosen
  4. Evgen Zagar
  5. Marko Novak
  6. Tomaz Erzen2
  7. Aleš Kurent
  8. Rok Prosen2
  9. Daniel Gajst
  10. Marko Mejak2
  11. Matej Mejak
  12. Matej Vajt
  13. Bostjan Dolinar
  14. Luka Jeric

Ales Papler

Jure Pancur

Gasper Trstenjak

Janko Glavac

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Barvne sheme:

Lastne barvne sheme so dovoljene in zaželene. Kdor bo imel lastno barvno shemo, naj se registrira na spletni strani tradingpaints.com. Barvno shemo naloži in povezavo pošlje na matjaz.murn@slo-racing.com. Zadnji rok za oddajo je 15.10.2011

Barvne sheme bodo naložene na spletno stran in na voljo na naslednji povezavi: Seznam barvnih shem

Predstavitev voznikov:

Aleš Papler

papler.png

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Tudi jaz bi se mogoče pridružil, samo še nimam igre in me skrbi če mi bo sploh ušeč. Pa tudi probat ne morem preden ne kupim. Če bi hotel celo prvenstvo odpelat je najcenejša varianta ki sem jo našel 69$ za 1 leto. Ali pa da uzamem za 3 mesce pa pol podaljšam, če mi bo uredu. Kakšne so pa sploh spec te mazde..rwd, h-šifter?

Link to post

http://www.iracing.com/cars-and-tracks/cars/mazda-mx-5-cup/

Engine

2.0 L (120 cu in) 170 bhp

Transmission(s)

6-speed manual (MX-5)

Wheelbase

91.7 in (2,330 mm)

Length

2006-08: 157.3 in (4,000 mm) 2009-: 4,020 mm (158.3 in)

Width

67.7 in (1,720 mm)

Height

2006-08: 49.0 in (1,240 mm) 2006-08 PRHT: 49.4 in (1,250 mm) 2009-: 1,245 mm (49.0 in) 2009- PRHT: 1,255 mm (49.4 in)

Curb weight

2,600 lb (1179.3 kg) with driver/no fuel

Trenutno maš special offer - 3 mesece za ceno enega. Kar se ti definitivno izplača za preizkus.

Link to post

Js mam pa tele

Proge:

Charlotte Motor Speedway

Lime Rock Park

Mazda Raceway Laguna Seca

Okayama International Raceway

Summit Point Raceway

Circuit de Spa Francorchamps

Brands Hatch

Silverstone

..in nekaj ovalov

Avti (sam tiste, ki so prišli ob nakupu):

Mazda MX5 Cup/Roadster

Legends Ford '34

Pontiac Solstice

SCCA Spec Racer Ford

Street Stock

Za ta naš cup, pa je pomoje namesto Spa, malo bolj primerna proga Brands Hatch, ker je pač Mazda malo bolj počasen avto in je v Spa pol en krog 3min dolg :)

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...