TheAmunraaa 60 Napisano October 1, 2012 Share Napisano October 1, 2012 The big moment je blizu. Multiplayer bodo izbranci testirali že konec tega tedna za vse ostale pa bo na voljo v prihodnjih buldih. 1 Citiraj Link to post
vettefan 2 Napisano October 11, 2012 Share Napisano October 11, 2012 Na voljo je prvi multiplayer za full member+ 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano October 12, 2012 Avtor Share Napisano October 12, 2012 Počas bo cajt, da tole nabavmo Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano October 12, 2012 Share Napisano October 12, 2012 OK, sem imel Team Member, pa sm žrtvoval še tistih 20€ da bo cela igra ob izidu Probamo tekom dneva Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano October 13, 2012 Share Napisano October 13, 2012 Formula A ima novo fiziko gum, Trošt ti ko si formulaš > stestiraj in poročaj malo Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Tole men zgleda čist hudo. A so kej poštimali fiziko? Nazadnje ko sem vozil (enkrat spomladi) mi je bila še čisto mimo, ampak tale formulca pa deluje zelo uredu. http://www.youtube.com/watch?v=DYyVFrmIyxQ Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Tale Brno res zgleda dobr 1 Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Ja ni tko slabo, nekaj detailov manjka na progah, ampak mislim da samo niso vklopljeni (drugače v igri so), ampak, ni to neka huda simulacija vseeno, čeprav se Lotus 79 po videnem kar solidno pelje. Ampak nevem zakaj, fizika vseh vozil me splominja še na pradavne EA simulacije formule1 in kasnejše SimBinove (čeprav je to še ista ekipa ljudi, ki dela Cars (ne EA)). Kako ne morejo že enkrat sklamfati skupaj nov engine za fiziko vozil. S tem nas posiljujejo že 15 let. Res me čisto spominja na tista leta, samo z izboljšano grafiko (ajde, z malenkostmi popravki, sploh pri majhnih hitrostih, kjer so bila EA-va vozila skoraj ne vozna (beri: si se prec obrnu, po domače rečeno)). No, pa dajmo času čas, pa da vidimo kaj jim bo uspelo. Citiraj Link to post
Killer_B 87 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Problem je v tem, da se fiziko ne da kar tako napisat. Ti ne moreš kar tako prenest vseh fizičnih komponent, ki vplivajo na vožnjo v igro brez problema. V zgornjem videu si lahko pogledaš intervju z Dave Kaemmerjem, ki malce razloži kolk zadev je potrebno, da se naredi soliden tire model. Človk bi lahko iz fizičnih lastnosti gume napisal doktorat, pa še vedno vsi kurcajo iRacingov tire model. In to se dogaja pri iRacingu, ki ima 150-krat več financ kot vsa ostala podjetja, ki izdelujejo simulacije. Zdej si pa predstavljej, da bo neko manjše podjetje, ki komaj spraska dovolj dnarja, da živijo, šlo razvijat svojo fiziko. Na kratko.....ne splača se jim....najlažje je vzet že nekaj obstoječega in se samo zajebavat z grafiko. Če bo kdo v prihodnosti naredil nov fizikalni pogon za dirkačine bodo to ljudje pri iRacingu, ker imajo edini dovolj sredstev za to. Aja pa še to....ni vse samo v dnarju....pri iRacingu, kjer je zdaj zaposlenih zagotovo že več kot 100 ljudi, je še vedno 1 človek (samo en!!!), ki je sposoben delat na tire modelu, ki dejansko pomeni vse pri simulacijah. Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Torej, a se splača tole sprobat? Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Če iščeš fun z dobrim feelingom ja, če iščeš rf2 fiziko s top grafiko, pa ne Zadeva se lepo pelje, logičen feedback v večini primerov, ni pa simulacija v pravem pomenu, grafika je itak odlična. Všeč mi je, da se nonstop nekaj dogaja. Danes sem za foro pognal exe (imajo auto updater - glej glej, kaj bi lahko dodali v rf2), najprej 16mb update, potem pa še 200mb. Proge so vedno bolj izpopolnjene, hrošči se odstranjujejo, avtov in prog je vedno več... Gregor, piši ZS, posodim licenco za test pa boš najbolj vedel Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Problem je v tem, da se fiziko ne da kar tako napisat. Ti ne moreš kar tako prenest vseh fizičnih komponent, ki vplivajo na vožnjo v igro brez problema. Sam sem programer (C#) in vem kakšen zalogaj so špili, sploh pa umetna pamet, ali fizika. Pomoje mi je še bolj jasno kot pa tebi, verjemi mi. Samo tako sem pač rekel, da naredijo čisto nekaj novega, ker bi resnično bil že čas da nehajo "nategovati" folk s temi istimi špili, ki nimajo skoraj nič novega, razen nekaj grafične podobe - saj zato pa lahko prihajajo nove in nove verzije (skoraj) vsako leto, čene še pogosteje (špili vsaj v nekaterih branžah). To so resnično samo nategancije in obiranje folka (finančno seveda). Če so lahko delali fiziko že pred mnogimi leti, jo naj sedaj še enkrat (na novo) in še bolj podrobno in realno. Itak, da se da. Ampak, ti založniki hočejo samo pobirati keš, na osnovi "nič vložiti" - skoraj no, oz. minimalno. Ah, kaj bi o tem, ker me že začenja boleti glava - grem raje programrat en špil naprej (za preko neta, ala poker stars ). ajde, in čakajmo na Asseto corsa tooooo... 1 Citiraj Link to post
Killer_B 87 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Res je, kot sem rekel....ne splača se jim oziroma nimajo sredstev (kar je isto). Citiraj Link to post
Mjugen 35 Napisano October 25, 2012 Share Napisano October 25, 2012 Torej, a se splača tole sprobat? Ne. Lepa je samo za demonstracijo zmogljivosti grafičnih kartic. Občutek vožje je men slab. Ariel ATOM, se tukaj vozi ko kak fak, v resnici je ta avto zelo blizu kake švoh formule. Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano October 26, 2012 Share Napisano October 26, 2012 Zaganjaš igro z novo SETA fiziko gum? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.