Skoči na vsebino

Sezona 2 [2011]


Recommended Posts

Torej prijave za Valencijo veljajo do konca današnjega dne. Pišite jih na ZS sodnikom (G. Vodičar, A. Trošt (sennas), D. Zorko (zokid) in A. Rihter (Adri)). Od dirke v Estorilu dalje se pišejo prijave samo in izključno v torek, ko so glave spočite in spomin na dirko še živ. :wink:

Link to post
  • Odgovori 479
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

FA Španija [Reportaža] Po enoletnem premoru se je v ligo SloRacing vrnilo prvenstvo Formula Masters. Le to je med člani lige vzbudilo veliko zanimanja in kaj kmalu se je v tekmovanje prijavilo 24 n

MEH

Vsakotolko cajta mi zapaše naredit en video povzetek mojih dirk. Tokrat naredil video ponesrečene prve dirke v Estorilu. http://www.youtube.com/watch?v=8mypjTelrng

Posted Images

FA Španija [Reportaža]

Po enoletnem premoru se je v ligo SloRacing vrnilo prvenstvo Formula Masters. Le to je med člani lige vzbudilo veliko zanimanja in kaj kmalu se je v tekmovanje prijavilo 24 nabrušenih voznikov, ki prihajajo z več različnih prvenstev v ligi, saj se bo za zmage borilo nekaj že uveljavljenih dirkačev iz prvenstva WTCC, spet drugi prihajajo iz formulaških voda, seveda pa ne smemo pozabiti tudi na nekaj novincev dirkaškega cirkusa. Pri ustvarjanju ekip jim je direkcija lige omogočila prosto izbiro in tako imajo dirkači svoja namišljena moštva, ki so oblečena v zelo raznolike barve, saj so bili udeleženci prvenstva s svojo domišlijo zelo pridni pri kreaciji t.i. skinov. V drugi sezoni omenjene serije se bodo vozniki pomerili na osmih prizoriščih, prvo snidenje konkurentov za zmage pa je že potekalo na državni praznik Američanov, kot prvo prizorišče se je namreč predstavilo dirkališče Ricarda Torma v Valenciji.

Rezultati!

Dirka št. 1

1.jpg

Na vsaki stezi se bodo dirkači pomerili po dvakrat, saj je padel v veljavo sistem katerega praviloma uporabljajo v vsem znani seriji turnih avtomobilov, seriji WTCC.

Prve kvalifikacije sezone se odšle v roke ekipi KONAMI-COLAK Racing Team, saj je najboljši startni položaj osvojil Janko Glavač, kot najbližji zasledovalec pa se je predstavil njegov moštveni kolega Vedran Kralj z zaostankom dobre desetinke sekunde. Drugo štartno vrsto sta osvojila Bevčič ter Vodičar, njima pa sta sledila voznika ekipe Dark Horse Racing, Eržen in Trošt. Prvo deseterico dirkačev dopolnjujejo Kurent, Mejak in brata Prosen.

2.jpg

V prvem zavoju kjer sta prvi mesti obdržala voznika ekipe KONAMI-COLAK, na otvoritveni dirki sezone do incidentov ni prišlo, so pa bili slednji kaj kmalu prisotni v nadaljevanju dirke. V enega izmed teh je bilo vpletenih več dirkačev, namreč v prvem krogu so si dirkaško prišli navzkriž Andrej Trošt, Sašo Prosen ter oba dirkača ekipe Herbalife. Izmed četverice je še najmanj izgubil Aleš Kurent medtem, ko so ostali trije padli po lestvici navzdol, Andrej in Rok denimo na zadnji dve mesti, Sašo pa na rep razpredelnice osvojiteljev točk.

Po incidentu sta se Trošt in mlajši izmed bratov Prosen prebijala v ospredje, predvsem Andrej je blestel v tem segmentu. Roku je na koncu malenkost zmanjkalo do osvojitve točk, vozniku Dark Horse Racinga pa je ta naloga uspela, prebil se je po napaki Kurenta celo do solidnega šestega mesta in s tem nakazal, da bo v dirki številka dve še kako nevaren za najvišja mesta.

3.jpg

Zelo naporno prvo dirko je imel Jure Zupan, saj je poleg nekaj lepih bojev na stezi imel tudi incident ali dva, zato mu bržčas ni bilo dolgčas. Dolgčas pa nebo niti sodnikom, ki imajo sedaj na zeleni mizi spisane incidente za obravnavo.

Dakskobler in Kronaveter sta se z dirkanjem v Valenciji predstavila občinstvu SloRacinga in svojo kariero pričela solidno. Kronaveter je osvojil eno točko za deseto mesto na prvi dirki, Daks pa je po solidni prvi dirki navdušil predvsem v drugi z izvrstnim šestim mestom.

4.jpg

Na dirki so bile prisotne tudi tehnične težave nekaterih dirkačev, ki so jih oškodovale za kar nekaj pozicij. Tokrat sta bila osmoljenca Sašo Prosen, kateremu na prvi izmed dveh dirk ni šlo prav nič po načrtih, saj je bil kot sem že omenil udeležen v incident, druga žrtev tehničnih težav pa je bil Matej Mejak sicer dirkač ekipe 2mAx Sporting. Oba sta imela enako težavo in to že pred samim štartom dirke, saj ju je zaradi neznanega razloga čudno postavilo na štartno vrsto za nameček pa sta nič hudega sluteč, dobila še kazen ''stop and go'' ravno zaradi te tehnične napake. Tako sta bila brez kakršnihkoli možnosti za osvojitev točk.

5.jpg

Glavač in Kralj sta premoč na kvalifikacijah potrdila tudi na dirki in tako osvojila dvojno zmago! Za malenkost je bil hitrejši Janko katerega je Vedran ogrožal vseh 13 krogov, vendar pa se mu popolni napad na zmago ni izšel. Na stopničkah se jima je pridružil zelo hitri Tomaž Eržen kateremu več kot očitno dirkanje s temi formulami zelo ustreza. Med prvih pet sta se uvrstila še Gregor Vodičar in Simon Bevčič, ki je Vodičarja ogrožal skozi celotno preizkušnjo prve dirke, vendar pa tako kot Vedran ni uspel napasti Jankota, Simon ni uspel Gregorja, posledično pa je četrto mesto pripadlo Vodičarju, peto pa Bevčiču.

Dirka št. 2

6.jpg

Drugo dirko, ko se vrstni red štartnih pozicij v ospredju premeša, sta s prve vrste pričela Zupan in Kurent. Za njima so se razvrstili Trošt, Bevčič, Vodičar, Eržen, Kralj, Glavač, Dakskobler, Kronaveter in deseti Rok Prosen. Sledil je njegov brat Sašo, na dvanajsti in trinajsti poziciji sta bila postavljena rdeča dirkalnika dveh različnih ekip. Prvi je pripadal Mrharju, drugi pa Vajtahauzerju. Kot predzadnji je na drugi dirki v Valenciji štartal Mejakov Matej, zadnje šestnajsto mesto pa je pripadlo Rihterju. To so tudi vsa imena, ki so nastopila na drugi dirki sezone. Urban Pintar, ki je bil sicer prisoten na prvi dirki je drugo izpustil. Tehničnih težav na štartu tokrat ni bilo.

7.jpg

S štarta je odlično potegnil Kurent, ki je tako v prvem zavoju uspel ugnati Zupana. Za ovratnik jima je dihal Vodičar, njemu pa moštvi Dark Horse Racing ter KONAMI-COLAK Racing Team. Tudi tokrat brez incidentov ni šlo. Bevčič, ki bi se skoraj zavrtel že v prvem zavoju druge dirke, je za rumene zastave poskrbel le nekaj zavoje pozneje, ko je za trenutek zapeljal izven vozišča, kar pa je bilo dovolj, da ga je zavrtelo. Nato se je podobno kot Trošt na prvi dirki prebijal v ospredje, prikazal nekaj lepih manevrov in napredoval do devetega mesta ter dveh osvojenih točk na dirki številka dve.

Seveda je prišlo do prerivanja tudi med dirkači v ozadju, kjer sta tokrat prevladovala Benjamin Kronaveter in Rok Prosen. Oba sta nazadovala na zadnji dve mesti, Prosen že drugič zapored. Zasedla sta mesti na repu in po repu osvojiteljev točk. Rok pred Benjaminom.

V ospredju sta se po nekaj krogih udarila v borbi za tretje mesto Vodičar in Glavač. V žaru borbe je med njima prišlo do lažjega kontakta v katerem je Janko izgubil veliko na hitrost za povrh pa je še takorekoč ''zadriftal''. Nič hudega sluteči Eržen, ki je bil v tistem trenutku na šestem mestu, se mu ni uspel izogniti in sledil je močan trk med dirkačema. Zaradi nenačrtovanega postanka je šlo veliko časa po zlu in tako je bil moštveni kolega Andreja Trošta kot nekateri njegovi predhodniki, zaradi incidenta, brez možnosti za osvojitev točk na dirki.

8.jpg

Premešanih prvih osem dirkačev na štartu, je pomenilo dvojno zabavo v bojevanju za zmago. Vozniki so pritiskali na plin do onemoglosti zato ni čudno, da so v sicer vroči Valenciji močno trpeli motorji dirkalnikov. Tudi visoko nastavljeni radiatorji niso mogli preprečiti dima iz ozadja nekaterih dirkalnikov.

9.jpg

Glavač je po incidentu z Erženom nazadoval na osmo pozicijo in bil za dirkači v ospredju v nekaj sekundnem zaostanku. Njegov tempo je bil vedno zelo dober, saj gre nedvomno za enega najboljših dirkačev v ligi, zato je bilo le vprašanje časa kdaj bo ulovil in prehitel dirkače pred seboj. Tomaž, ki je bil po incidentu še pred Jankotom je nato odšel v bokse tako, da z njim Glavaču ni bilo potrebno obračunavati. Z Dakskoblerjem in S. Prosenom je opravil po hitrem postopku in se nato podal v lov za Kurentom, Kraljem, Troštom in Vodičarjem. Skupino je kmalu ujel, vendar pa mu na koncu napredovati višje od petega mesta ni uspelo.

10.jpg

Po dobri tretjini dirke je Kralj uspel uloviti Kurenta in ga z malce tveganim pa vendarle krasnim manevrom uspel ugnati in dirko mirno pripeljati do konca! Po drugem mestu na prvi dirki je nato sledila še zmaga za Vedrana Kralja s katero je Valencijo zapustil s prvim mestom v skupnem seštevku prvenstva! Drugo mesto je pred Troštom uspel ubraniti Kurent, medtem ko je Vodičar še enkrat več zasedel mesto pod stopničkami.

Torej prvi dve dirki sezone 2011 v prvenstvu Formule Masters, sta pripadli moštvu KONAMI-COLAK Racing Team. Tako je več kot jasno, da bo to moštvo prvo v vrsti, ki ga bo potrebno premagati za zmage na dirkah v nadaljevanju sezone.

Besedilo: Adrijan Rihter

Slike: Janko Glavač, Simon Bevčič, Adrijan Rihter

sponzor.jpg

  • Upvote 5
Link to post

Evo da še jst napišem par besed o dirki. :)

Najprej bi se rad opravičil sovozniku v ekipi Mateju, ker me ni bilo na 2 dirko ( rezultati tudi če bi bil nebi bili bistveno drugačni :P ), ampak mi ni uspelo odpravit problemov z računalnikom in volanom, tako da sem se odločil, da raje spustim dirko kot pa, da koga vržem iz dirke ko mi volan odpove v prvem ovinku. :wink:

Q: problemi z ekranom tako, da mi sploh ni uspelo odpeljati kroga... :x

R1: Ekran spet dela, štart dober, skozi prvi ovinek brez da bi se v koga zeletel vse je bilo vredu potem pa se v 2 krogu zavrtim in kar naenkrat se volanu zmeša in začne sam od sebe zavijat levo desno. [Jaoo] To se je dogajalo še cel krog tko, da sem šel ven iz igre in bi tako mogoče volan spet nehal sam levo desno zavijat kadar se mu zahoče.Na mojo žalost ni pomagalo niti potem, ko sem ga izklopu in nazaj vklopu tko, da sem šel raj jezen pred TV. :lol:

Drugač pa...se vidmo na naslednji dirki!

P.S.- volan spet dela, kaj je blo narobe z njim pa nevem...ubistvu me niti ne zanima :D

Link to post

Super povzetek, slike in video!

Vidm pa, da bom moral čelade popravit, ker očitno nisem izbral pravega templatea. [Jel2] Na 6. sliki se vidi, da je kr napis čez vizir. [Joj]

Link to post

Res super povzetek. Celo js sem omenjen :D . Video je pa tut super sm vidu kaksne napake sm delu :D.

Bakazzy ni panike važno je sodelovati ne zmagati :D

Link to post

Posodobljen skin ekipe F1 Stars Racing Team.

F1 Stars Racing Team mapo odrarajte in zamenjajte z že obstoječo, ki se nahaja v: moji dokumenti - SimBin - Race07 - Custom Skins - SloRacing Master

Prenos!

adri.jpg

Link to post

Estoril zakon moja prva zmaga v SLORACINGU po tezavah vodilnih pozigalcev,ampak proga je zakon tako,da pricakujem vrhunsko uvrstitev na obeh race-ih. [champ]

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...